MakeMeUp

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av MakeMeUp - 15 mars 2011 22:40

Just ja hittade den här för ett tag sen :D

På något vis påminner hon om mig när jag var lite haha. Men hon är ju så söt :)
Den här ska så bli mitt nya soundtrack ;D


Puss på er <3

Av MakeMeUp - 15 mars 2011 21:21

"Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead."


Känns lite som att jag håller på att bli sjuk, har känt mig nere hela dagen..
Imorgon är jag "ledig" men måste ändå plugga lite eftersom att det är ekonomistyrning jag läser och matte är inte min starka sida om man säger så haha.

Har iallafall avanmält mig från tentan i organisation och ledarskap på lördag så nu känner jag mig inte fullt lika stressad, kände att det var bättre att klara av den här kursen först är trotts allt ganska mycket att plugga i båda. 

Nej nu känns det som att jag skriver om en massa som folk ändå inte bryr sig om, så ska sluta.. dessutom är det cougar town nu och jag är sugen på glass :D


Puss på er sötingar <3


Ovido - Quiz & Flashcards