MakeMeUp

Alla inlägg under maj 2010

Av MakeMeUp - 17 maj 2010 10:23

Jag har ingen inspiration alls att blogga..
Men men ska försöka i alla fall

Kommer nog bli ett ganska så värdelöst inlägg men det är bättre att hålla igång annars vet jag hur det slutar :P
 
Jag har kommit på att jag vill ha den här borsten.. men sen kostar den ju 285kr, nu tänker kanske vissa med det är ju inget pris ömh jo för mig är det de. Men sen kom jag på den smarta idén att om man tar 150kr en månad och 150 nästa, då har man ju borsten och det svider inte lika mycket i plånboken. Är jag inte smart? ;D 


Med den smartheten lämnar jag er för den här gången mina vänner
Kisses   

Av MakeMeUp - 16 maj 2010 15:57

Har haft endel för mig sedan jag skrev sist så jag har helt enkelt inte hunnit uppdatera så mycket som jag kanske velat. Som jag nämnde i förra inlägget så skulle jag på stan med Frida och kolla skor, hittade ett par jag älskade på din sko. Så nu ligger de i sin låda i mitt rum och bara väntar på att de ska bli dags att komma fram. Tror dock att jag måste gå in dem lite så jag inte får skavsår på studenten, vore inte så kul. På fredagen var jag med min älskade mamma på stan och kollade på en BH som skulle passa min studentklänning eftersom att det är en utan axelband. Hittade en på Twilfit, den är kanske inte så snygg men den fyller sitt syfte. Sen åkte vi och kollade på tapeter till mitt rum, vet inte som det hjälpte eller inte för det finns ju så otroligt många fina tapeter, men vi kommer nog fram till något. Sen har jag varje ledig minut jag haft jobbat med mitt arbetsprov till universitetet. Idag vart jag klar så nu är det postat. Så nu ligger det i ödets händer om jag kommer in eller inte.  
Bilder på mitt arbetsprov kommer här :)  (Dock är det snyggare i verkligheten än på bild) 
       
Det kanske är lite svårt att fatta vad det är när man inte vet vad uppgiften gick ut på. Bild 1 skulle rita en plats man tycker om att besöka (för att inte kunna rita tyckte jag att jag gjorde ett helt okej jobb)
Bild2 Skulle man göra en display  för en iphone eller nokia mobil. 
Bild3 Var att skapa ett skyltfönster och slutligen bild4 där man skulle visa vem man är och sina intressen typ.

Jag tyckte i alla fall att jag gjorde ett bra jobb. Sen får vi se va antagningen tycker :)


Ska inte tråka ut er med mer text nu ;)
Kisses   

Av MakeMeUp - 12 maj 2010 11:04

Utan min ring känner jag mig naken, rädd, exposed...
Ringen jag så gott som alltid har på mitt högra ringfinger. 
Jag fattar inte att jag glömde den idag och i badrummet till på köpet. Vilket betyder att jag har haft den på mig och sedan tagit den av mig när det skulle sminkas. Så nu ligger den där, vet exakt vart, kan se den framför mig.. i en värmeljushållare för att katte inte skulle peta ner den på golvet.  
Jag vet att det är ett I-landsproblem att jag har glömt min ring och att det inte är ett dugg synd om mig. Ville liksom bara informera alla att jag har glömt den.


Snart blir det stan med Frida, vi ska leta skor till studenten :)

Vi hörs
Kisses   

Av MakeMeUp - 11 maj 2010 10:28

Eftersom att jag inte har så mycket annat för mig så tänkte jag att jag skulle dela med mig av de bloggar jag följer :)
(Det är ganska många smink bloggar måste jag säga)
http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/ - Som namnet säger och som många kanske vet så är detta en smink blogg ;) Dock är det en av det bästa enligt mig.
http://www.lipglossbitch.se/  - Visar nya produkter och säger vad hon tycker. Tipsar även om produkter som redan finns. 
http://killercolours.blogg.se/ - Gör snygga sminkningar och olika nagellackningar(?) :)
http://fagersta-posten.se/bloggar/elin18 - Min vän Elins underhållande blogg :D 


Läser fler bloggar med det här är de jag följer dagligen :)
Enjoy
Kisses   



Av MakeMeUp - 10 maj 2010 11:27

  

Sophie: "Varför har Lady Gaga på sig en återvunnen plåtfabrik"

Det måste ju helt klart vara helgens roligaste kommentar, eller så är jag bara sjukt lättroad! 


Kisses  

Av MakeMeUp - 10 maj 2010 09:42

Ja då var det måndag igen. Ny dag nya äventyr. Skönt att det är en vecka med bara tre dagar i skolan istället för fyra, okej kanske inte så stor skillnad men ändå ;)

Kampanj som gäller idag och jag kanske skulle ta och hjälpa till lite så jag inte får smisk av mina kära kamrater haha 

 
Vi hörs!
Kisses   


Av MakeMeUp - 8 maj 2010 22:33

Sitter bänkad i soffan men söta Sophie och en fet    skål med godis! Kollar med ett halvt öga på Die hard så jag kan väl inte säga att jag fattar så  mycket av den men vem bryr sig? 

Nå ja vi höres
Kisses    

Av MakeMeUp - 7 maj 2010 17:40

Fly like you do it
Like you're high
Like you do it
Like you fly
Like you do it
Lïke a women


FREDAG! 

  

Tjoohoo nu kör vi ;D

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards