MakeMeUp

Alla inlägg under juni 2010

Av MakeMeUp - 28 juni 2010 16:46

Ja jag vet sjuuuukt lång tid sen jag skrev sist men efter studenten så valde jag att ta det lite lugnt men nu ska jag försöka bli bättre på att skriva. 


Nu ska jag iväg och posta tackkorten till de som var på min student.
Ni kan ju lyssna på en av mina favoritlåtar för tillfället så hörs vi senare

Kisses  


 

Av MakeMeUp - 6 juni 2010 13:10

Äntligen är jag tillbaka, var verkligen länge sedan jag skrev något, Men så här är det. Var förkyld så gott som hela förra veckan låg mest i sängen och tyckte synd om mig själv och kollade på serier och film. Sen vart det helg och jag träffade söta Sophie. På måndagen vart det en tur till Arlanda för att hämta kära syster, i onsdags hade alla studenter utklädnadsdag, min klass var hippies
  

Sen på torsdagen vart jag magsjuk. Igår var första dagen jag fick ordentlig mat, har säkert gått ner i vikt också (haha som att någon bryr sig?!)  Vill ju inte att min stundenklänning ska vara för stor för det är ju trots allt dags på Fredag!! Kan inte fatta de bara några få dagar kvar sen tar jag studenten :D
För er som vill se min studentklänning så ser den ut så här 

  

Jag älskar den, den är bara så jag :D


Nåväl nu ska jag ut och njuta av solen.

Trevlig nationaldag allihopa, Heja Sverige! haha    

Kisses  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards