MakeMeUp

Alla inlägg under juli 2010

Av MakeMeUp - 24 juli 2010 06:35

Då var man i Los Angeles, orkar dock inte skriva så mycket är sjukt trött men tänkte bara uppdatera er om vart jag är för närvarnade :) 

Skriver så fort jag har tid och ork
Over and Out  

Av MakeMeUp - 20 juli 2010 07:43

Så var man i San Francisco då.. eller ja har ju varit här i 2 dagar nu men det här är första dagen jag orkar blogga. Är ju inställd på tiden hemma där hon är 07:43 men här är hon 22.43, så man är ju ganska trött dock är omställningen åt det här hållet tydligen lättare än när man kommer hem.


Idag vart det lite shopping på Forever 21 (bilder på mina inköp kommer så fort jag orkar) Vart även en tur till Haight-Ashbury, som är ett område där hippisarna bodde under 60-talet  och det skulle inte förvåna mig om det forfarande finns några som bor kvar. Där vart det att besöka några vintagebutiker och en helt underbar 50-tals butik där båda jag och syster ville ha allt men vi tyckte att 1000kr och uppåt var lite väl dyrt för en klänning.

Hotellrummet är också trevligt, älskar verkligen sängen, är en såndan som man måste klättra upp i typ haha got to love :D
Men det roligate måste ju nästan vara att man kan koppla in sin elkontakt till tex datorn i ett utag som sitter på lampfoten, haha hur knäppt är inte de? Ska försöka komma ihåg att ta bild på de ;P
Sen finns det en irriterande sak när det kommer till el och det är att de inte har lika hög spänning här, så när jag skulle platta mitt hår hade jag som vanligt plattången på de varmaste och den vart nästan inte varm :O (dagens I-landsproblem) Fattar inte hur dom klarar av att ha de så??


Nå väl om man skulle klättra upp i sängen och läsa lite.
Bilder kommer så fort jag orkar :P
Puss på er    

Av MakeMeUp - 12 juli 2010 00:55

Sjukt varmt är vad det är just nu, 24 grader ute och klockan är snart 1!
Är något lockad att göra samma som katten och kasta mig raklång på de svala golvet haha, de skulle se ut de!
Drar ut till stugan med mamma imorgon och blir borta i tre dar så det kommer inte bli någon uppdatering. Får se om jag hinner skriva något när jag kommer hem för det blir till att packa till 100% för på lördag drar jag till kalifornien :) men då kommer det förhoppningsvis bli uppdaterat med både inlägg och videoinlägg :)


Hade bra så länge

Kisses   

Av MakeMeUp - 11 juli 2010 21:58

Sitter och kollar på fotbollen, Spanien - Nederländerna, vilka vinner vm? För mig spelar de ingen roll. Kollar mest för att jag lovade mig själv att jag skulle kolla på finalen. Är inne på andra halv lek och fortfarande inga mål.. dåligt! Får hoppas att det inte avgörs med straffar för de vore lame haha 


Nåväl nu ska jag sluta med mitt fotbolls dravel eftersom att jag egentligen inte gillar fotboll.

Over and Out  

Av MakeMeUp - 7 juli 2010 22:36

Sitter just nu och halv tittar på "So you think you can dance"
don´t ask me why för det är ganska värdelöst om ni frågar mig, men jag orkar inte byta kanal haha.
Har fixat fransk manikyr på min kära syster, för jag är så fruktansvärt snäll ;) jag tycker ju att det är roligt också så jag klagar inte :) 

Åh jaha nu uppträder tydligen Usher, hans nya låter OMG är inte heller bra om jag får säga vad jag tycker och det får jag ju för det är ju trots allt min blogg, Suck on that bitches hahah  


Nå väl det var väl allt 

Over and out

Av MakeMeUp - 5 juli 2010 01:22

Så mina sötingar, nu sitter jag här vid datorn igen och ska försöka författa ett blogginlägg... Är just nu varmt som sjutton i mitt rum och datorn gör som vanligt inte saken bättre.
Ska snart krypa ner under täcket och försöka sova, får se hur bra det går. Men det brukar inte vara några problem för när jag väl har somnat så kan jag sova mig igenom det mesta :D
Det jag huvudsakligen hade tänkt att jag skulle skriva om var inte mina sovvanor utan vilka planer jag har för bloggen. Tänkte försöka hinna med att göra en video imorgon med mina favorit sommar nagellack, hade tänkt att göra den i lördags men då vart det stan med Sophie, Frida och Fridas kompis istället :D (vilket förövrigt var väldigt trevligt.) Ska även försöka mig på att göra en smink tutorial, bloggen heter ju trots allt makemeup av en anledning ;D


Ja det var väl allt jag hade att säga för tillfället :)
Over and out
              

(har man tråkigt så har man haha) 

Av MakeMeUp - 1 juli 2010 23:16

som passerar i mitt liv.
Har dessutom inte gjort någonting av direkt värde idag. Satt och degade framför TVn hela förmiddagen eller ja det var väl mer fram till 14 tiden om jag ska vara ärlig. Sen har jag redigerat lite bilder och även funderat lite på en ny layout till hemsidan jag sköter för föreningen där min släckt har vår stuga, börjar bli lite trött på hur den ser ut just nu :) 
Nu på kvällen drog jag och syster ner på stan för att kolla in cityfestivalen, var ungefär som det brukar vara, fullt med mer eller mindre fulla fjortisar. Var även en sväng förbi rixfm festival och den enda som var bra var typ Ola :D
Nu sitter jag på sängen med datorn på en kudde i knät hade jag inte kudden skulle den troligen bränna sönder benen på mig och det vill vi ju inte ;) Katten ligger utsträckt på golvet så jag förmodar att hon också tycker att det är dret varmt i mitt rum :P

Vi hörs
Kisses  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards