MakeMeUp

Alla inlägg under juni 2011

Av MakeMeUp - 28 juni 2011 02:30

Har egentligen inget mer att säga än att idag är det den 28 juni vilket betyder att jag och älsklingen har varit tillsammans i tre månader. 

 


Bloggar mer när jag har sovit.. om jag kommer ihåg haha 

Puss på er

Av MakeMeUp - 21 juni 2011 18:16

Nu jäklar ska jag bättra mig på att blogga.
Idag har syster och jag varit vid anundshög, vi har som bestämt att vi ska turista i våran egen stad, så gullig nördiga är vi :D

Jag har ont :( i bröstbenet, det är jobbigt att andas djupt, hosta, nysa och skratta. Om nu någon känner sig intresserad av att veta det.

Varnar att jag nu kommer att vara lite sådär cheasy känslomässig, så har man lätt för att kräkas av det så bör man sluta läsa nu. Vill nämna att jag har den bästa pojkvännen man kan ha. Du är bland det bästa som har hänt mig och du gör mig så lycklig. Älskar dig Pontus.
Så nu får det vara nog med gulligheter.

Ska nog träffa söta Sophie ikväll, får se vad vi hittar på för något.
Nu väntar jag bara på att mamma och pappa sak komma hem från affären, så det blir mat någon gång.. inte för att jag är direkt hungrig då jag är inne i en sådan prejod men äta bör man annars dör man, eller som min syster brukar säga "du måste äta annars blir du ännu smalare" så ja det är bara att äta annars ger hon väl mig däng min gullig syster.

Puss på er sötingar <3

Av MakeMeUp - 21 juni 2011 01:03

Åh vad har det blivit av med mitt bloggande egentligen.. går ju inte alls bra det här. Antingen får jag bättra mig eller så får ni sötningar stå ut med att det kanske inte kommer ett inlägg varje dag. Vad säger ni?


Idag har det regnat så då var det städning som stod på schemat. Men såklar hann man med lite annat också så då fick det bli tv-spel med syster, fun :D


Jag gillar för övrigt regn, tycker att det är lite mysigt. Fast det vore ju även trevligt med lite sol snart, för det är ju trotts allt sommar. 


Nej nu ska jag snart röra mig mot sängen tror jag. 

Puss på er <3

Av MakeMeUp - 18 juni 2011 16:10

Blev utgång igår för att fira söta Sophie :) Var roligt, men mina knän är inte lika roliga idag.. kan typ inte böja dem, men det får man leva med. Så nu sitter jag i soffan och tycker synd om mig själv och tittar lite på kläder. Här är två av mina favoriter. Den första är från H&M och den andra från gina :)

Klänning

Klänning - från H&M

http://www.hm.com/se/s/00UQHM

Utställd modell i crêpe.



Nu ska jag halta iväg och hämta något att äta för jag är hungrig. 

Puss på er sötingar <3

Av MakeMeUp - 16 juni 2011 21:40

Ska försöka komma tillbaka till min vana att blogga varje dag. Vet inte hur det kommer att gå men jag ska försöka.Idag åt jag lunch med Sophie som dessutom fyller 18år idag, grattis darling. Nu sitter jag och väntar på att mitt nagellack ska torka, ganska tråkigt är det men de blor fina. Trådlösa internett funkar inte i mitt rumav någon anledning, så jag bloggar från min mobil just nu. Jordgubbar med socker och mjölk har jag också ätit, de var gott. Nu ska jag sluta för min mobil börjar bli lätt seg.Puss på er <3

Av MakeMeUp - 15 juni 2011 23:29

Har inte så mycket att skriva idag, eftersom att jag idag bara har städat mitt rum och sedan varit ute med syster och gått och joggat 8 km :)

Så jag bjuder helt enkelt på en låt så som jag brukar göra när jag inte har så mycket annat att komma med ;P

Och som vanligt är det en låt med mycke minnen ;)


Puss på er <3

Av MakeMeUp - 13 juni 2011 23:27

Ni trodde väl inte att jag har glömt er mina söta läsare?


Idag har jag fixat hallonhäcken tillsammans med syster och rensat ogräs  så nu hoppas jag att jag kanske har fått lite färg så det känns mera värt. 

Sen var jag och syster ute på en liten bil tripp

Jaa vad säger man.. inte är vi så normala inte haha


Puss på er sötningar <3

Av MakeMeUp - 12 juni 2011 12:48

Så kul att vakna übertidigt av att man hoppar en halvmeter upp i luften av åskan.. jag gillar inte åska det är ett som är säkert! 


Nåja idag blir det iallafall en tur till landet. Det är fördelen med att det inte är så långt dit. Får se om jag kommer ihåg att ta lite bilder. 


Puss på er <3

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards