MakeMeUp

Alla inlägg under april 2012

Av MakeMeUp - 20 april 2012 16:18

Long time no see verkligen, I know my bad som vanligt. Men som mamma sa, du har varit med om lite jobbiga saker och så är det också. De som står mig närmast vet vad det handlar om. 

Nåväl håller på och pluggar nu, vilket går toppen.. not. Vilket ni kanske märker eftersom att jag skriver här istället och dessutom tagit den göörsnygga bilden. 
Dessutom har jag en galen katt på skrivbordet som.. precis hoppade upp på min byrå som står typ en meter bort.. vad det nu skulle vara bra för, får hoppas hon ställer upp allt efter sig bara. Frågan är ju också hur fröken tänkte sig ta sig ner igen då det är lite prylar runt byrån. Nåväl inte mitt problem, eller ja blev just mitt nu när hon tittar på mig och jamar, kattskrälle!

Haha nu har jag som vanligt skrivit en halv bok om ingenting, tänk om det vore så lätt att skriva på den jäkla skoluppgiften också. Kanske är för att jag inte ger den en chans. Så ja är väl bäst att göra det så man får ta helg någon gång!


Puss på er hjärtan <3

 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards