MakeMeUp

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Don ́t stop me now

Av MakeMeUp - 9 november 2011 17:53

Andra dagen i rad, det tar sig. Fast å andra sidan, man ska inte ropa hej innan man har kommit över bäcken som man brukar säga.


Var äckligt kallt i morse när jag gick upp, bara där ville jag gå och lägga mig igen. När jag dessutom fick springa till bussen så kunde jag ju inte inte bli lyckligare.. såg helt enkelt ut att bli en toppendag! 

Fast den blev inte så illa som jag trodde. Har precis skrivit klart de sista uppgifterna till kurserna jag precis har avslutat, har dock två sammanfattningar kvar att göra i den ena kursen men det tar vi sen. Hur som haver så är det iallafall en sjuk lättnad att de är klara. Dessutom har vi börjat med en ny kurs, nämligen digitalaverktyg. Så lektionen idag gick jättefort, vilket för mig betyder att jag tycker att det är roligt. Fast jag och Macen kommer inte riktigt överens även om det är klart mycket bättre än när jag skulle använda mig av en Mac på praktiken i 2an på gymnasiet, haha det var tider det vill jag lova. Men nog om det, känns iallafall som att det kommer att bli en rolig och lärorik kurs trotts att jag redan har jobbat i Sketchup, men lärde mig ju trotts allt rätt basic saker idag som läraren i Växjö inte gick igenom.. say no more säger jag bara, utan att säga för mycket (haha) om vad jag tycker om utbildningen jag gick där.


Nu känner jag att det här har blivit väldigt långt och troligen helt osammanhängande. Men det blir väl så när man precis har skrivit en rapport haha. 
Nåja ska inte göra det ännu längre nu, så istället blir det några bilder på husen som var och en i klassen har byggt. 

         
De är något suddiga insåg jag nu, men man ser ju iallafall vad det är :P


Puss på er <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MakeMeUp - 20 juni 2012 00:12

Nu flyttar jag!! Som jag skrev i förra inlägget så funderade jag på att flytta bloggen och nu har jag helt enkelt bestämt mig för att göra det. Känns mycket bättre redan. Kommer ha kvar den här bloggen men den kommer inte att uppdateras. Det här ...

Av MakeMeUp - 17 juni 2012 21:49

Går bra det här med bloggandet känner jag.. Men eftersom att bloggplatsen aldrig kan komma ut med sin bloggapp, så är jag i valet och kvalet om att byta bloggportal. Det lilla krukset med det är dock att namnet jag har här är taget på de som jag ha...

Av MakeMeUp - 20 april 2012 16:18


Long time no see verkligen, I know my bad som vanligt. Men som mamma sa, du har varit med om lite jobbiga saker och så är det också. De som står mig närmast vet vad det handlar om. Nåväl håller på och pluggar nu, vilket går toppen.. not. Vilket ni ka...

Av MakeMeUp - 20 februari 2012 22:13


Har två stycken som jag tror vet mest om mig, även om jag inte berättar allt så vet jag att de finns där när jag behöver prata.    Den ena är min syster. Ja jag ser henne inte bara som min syster utan också som min vän. Vet att hon alltid är ett ...

Av MakeMeUp - 19 februari 2012 13:00


      *Trumvirvel* ;)       Från 2008, inte den snyggaste bilden kanske men måste ha gillat den då.        ...

Ovido - Quiz & Flashcards