MakeMeUp

Alla inlägg under april 2011

Av MakeMeUp - 30 april 2011 19:19

Note to self, hostmedicin är fortfarnade jäkligt vidrig.. finns det verkligen folk som dricker det för skojs skull??

Av MakeMeUp - 30 april 2011 17:50

Har åter igen tittar massa gamla bilder och jag ljuger inte om jag säger är typ 89% är egobilder haha. Man kan säga att alla mina webcams, nu lät det som att jag har haft 100 st men det är bara 2 :P de har iallafall blivit flitigt använda så fort jag inte har något liv. Tänkte bjuda på några bilder. Har varit duktig och satt datum de äldsta bilderna, eftersom att jag har sett typ likadan ut de senaste 5 åren (Om ni inte håller med om det så säg till för ingen skulle bli gladare än jag över det ;P) och att jag inte vet datumen på de nyaste haha. 
 

                             

Oj vad många det blev, det var ju kanske inte meningen haha. Ju mer jag tittar på dem ju mer ser jag att jag ser ut som crap på hälften av dem.. nåja nåja sista bilder är iallfall från idag och så ser mitt hår ut när jag låter det självtorka och inte har plattat det.. så vet ni det ;)


Nu ska jag inte göra det här inlägget ännu längre.
Trevlig valborg!
Puss på er <3

Av MakeMeUp - 29 april 2011 20:16

Idag var det då dag 12 på den där jobbiga listan som jag aldrig bli klar med men vägrar ge upp. Fick bli en video då det var lättaste sättet att visa vad jag har i min väska.

Som ni kanske hör i den så är jag förkyld och därför inte på topp, så jag ska krypa upp i soffan med en skål godis och titta på den underbara filmen the notebook. Inte en helt tokig kväll enligt mig :)

"Jag sökte dig och fann mitt hjärta"


Så tillbaka till min väska. Vill bara tala om att jag inte har lagt till något utan att jag faktiskt släpar runt på allt, haha. 


Puss på er sötingar <3

Av MakeMeUp - 28 april 2011 16:57

Jaha ja då ska vi se om jag har mer att skriva idag.. 

Har varit i skolan mellan 10 och 16.15 så en ganska lång dag. Men inte så ansträngande direkt, då vi klippte och klistrade hela eftermiddagen. Lite dagis nivå på det haha. Tycket inte att min vart så bra men läraren verkade iallafall förstå att det var en vägg på barnavdelningen och att det var sommar kollektion. Och nu fattar ni väl ingenting och jag orkar inte förklara bättre haha.

En förkylning har jag förresten åkt på igen, för det räckte tydligen inte att jag var sjuk förra veckan.. men nu har jag inte tid att missa mer av skolan så det är bara att bita ihop och kämpa på.


Idag är det en bra dag, hoppas jag iallafall för dagen är ju inte slut än :P 

2011-03-28

Älskar dig Pontus


Dagens låt, Veronica Maggio – Jag kommer, som några i klassen dessutom har nynnat på hela eftermiddagen.


Puss på er <3

Av MakeMeUp - 27 april 2011 22:46

Har ingenting att skriva direkt så ni får hålla till godo med den här. 

Vet inte om jag är dum som håller med honom haha 

Ska försöka ha mer att  skriva imorgon.

Puss på er sötingar <3

Av MakeMeUp - 26 april 2011 17:30

Då var man i Växjö igen.. ville verkligen inte åka i morse, men men så är det ju som alltid :P

Tog lite bilder under resan men smarta jag har glömt usb sladden till min mobil hemma  hos mamma och pappa tillsammans med mina ringar och två armband, så jag får snällt vänta tills de skickar ner det. Vilket jag hoppas blir väldigt snart! 

Tills vidare får ni nöja er med en bild på mig som jag tog typ nyss ;P 

 

Så jävla snygg.. not, haha


Dagens låt, HOFFMAESTRO – Highway man  

Påminner mig om studenten, systeryster och sommaren.
Bara ord på S såg jag nu haha.


Puss på er <3

Av MakeMeUp - 25 april 2011 23:00

Lovade ju bilder från de dagar då jag inte bloggad, så nu ska ni få dem. 

Det är mycket bilder och de är ifrån Växjö, bilmässan i Jönköping, påskafton, katten, när jag träffade Sophie, de jag har på mig idag och lite annat :) Vet inte om jag ska skriva så mycket mer.. kan ju nämna att jag idag har sett lite fler poliser än jag kanske önskat haha och att jag har kört bil som jag aldrig har kört förut, vet inte hur bra det är att skriva om poliser och körning i samma mening utan att det låter lite misstänkt men så farligt är det inte haha. 

Nåja nu ska ni få bilderna ;)



        

  

        

                

Jaa det var alla bilder, vill inte lägga upp fler för då somnar ni väl haha. Vill man veta om något om någon bild så får man fråga :P

Puss på er sötingar <3

Av MakeMeUp - 25 april 2011 10:46

Jag vet att jag inte har bloggat på typ 1000år men det blir gärna så när man är hemma hos föräldrarna. Har iallafall haft en toppen påsk och jag ska uppdatera med lite bilder ikväll hade jag tänkt. Ville som bara tala om att jag fortfarande lever haha. 


Nu ska jag med mamms och handla, sen kommer mormor och morfar :D

Puss på er <3

     

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards