MakeMeUp

Alla inlägg under april 2011

Av MakeMeUp - 7 april 2011 23:30

Jag har blivit beroende av citronvatten. Men nu var det inte det jag skulle skriva om haha.


Idag har jag som vanligt pluggat, vart dock en tur till stan med Linn på förmiddagen för att göra.. japp du gissade rätt skolarbete. Händelseriktliv.nu, efter det vart det åter hem till böckerna. Tills en speciell person räddade mig från dem och fick mig att tänka på annat ett tag, love you. 


Letade igenom min externa hårddisk idag igen för att hitta mitt dyslexiintyg (japp jag googlade det haha) för att maila till min lärare inför tentan på tisdag. Då hittade jag dessa bilder, vilket var lite passande då jag och gullet pratat om 90-talet. 
           

Det var på den tiden man ändå vart ganska söt på skolfotot, sen gick det bara utför haha 
Detta är då ettan, tvåan, trean och fyran. Och om någon undrar om flätorna så hade vi varit i Turkiet den sommaren haha.


Så med dessa charmerande bilder lämnar jag er nu.

Puss på er <3

Av MakeMeUp - 6 april 2011 22:21

Jaha då ska man försöka sig på att skriva något idag också. Inte för att att jag har gjort något roligt, har pluggat hela dagen och är så trött på ekonomistyrningen att jag bara vill bränna upp böckerna. Kan ju bara be till högre makter att jag klarar tentan på tisdag för just nu känns det inte så.
Idag är en sån dag då så gott som allting känns totalt värdelöst..

Önskar att du var här. 


Dagens låt, Black Sabbath – Paranoid

Dagens kläder

 


Puss på er <3

Ord

Av MakeMeUp - 5 april 2011 22:00

Två små ord som får allt att kännas underbart och som får en att sväva på moln. 

Två små ord jag skulle kunna säga och höra hur många gånger som helst.  

 

Puss på er <3

Av MakeMeUp - 4 april 2011 22:04

Nu är jag änligen klar! Så nu blir det inge mer skolarbete för mig ikväll. 

Hade som vanligt spotify igång men hade för omväxlingsskull inte någon av mina egna listor utan toplistan. Tre låtar som tycktes komma tillbaka hela tiden var dessa tre Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)Jennifer Lopez – On The Floor och  Britney Spears – Till The World Ends vet inte om det var så att spotify ville säga mig något, inte heller vet jag om dem är så bra men jag var för lat för att byta hahah


Ja jag fick lite tråkigt emellanåt, I can´t help it haha


Nej nu ska jag göra allt annat än skolarbete. 
Puss på er sötingar och lite extra på en speciell söting <3

 
 

Av MakeMeUp - 4 april 2011 19:36

Det här är vad jag har pysslat med idag, låt oss kalla det för projekt E.

     


Fint väder har det varit idag, synd bara att man inte kunde vara ute och njuta av det.. men jag klagar inte. 

En låt jag har nynnat på hela dagen är denna, ifall nu någon är intresserad. 


Nej nu blir det att fixa lite mat innan jag ska sätta igång att skriva på skoluppgiften som ska redovisas imorgon, självklart till min favoritlärare som alltid har något positivt att säga (nej inte ett dugg ironisk..) 


Hej o hå

Puss på er

Av MakeMeUp - 3 april 2011 14:58

Bloggade inte igår, men så blir det ibland. Var iallafall till stan och kom ju inte hem tomhänt direkt, förvånad? nej tänkte väl det haha. 

 

Klänning och kjol från H&M och linnen från Gina tricot 

Bilderna får sakerna att se ut som crap så ska försöka komma ihåg att ta bild när jag har det på mig :P

     

Lipliner(s), baslack, cracked effect från Kicks och örhängen från Gina tricot. 


Sen på kvällen fick jag sjuk huvudvärk, så jag bestämde mig för att lägga mig tidigt, men inte gick det att sova.. så jag somnade väl runt 2 som vanligt. Men jag fick trevliga sms av en speciell person så det gjorde inte så mycket.


Nåväl
Puss på er <3 





Av MakeMeUp - 1 april 2011 23:30

"I'm here without you
But you're still on my lonely mind
I think about you 
And I dream about you all the time"


Idag har jag kommit fram till hur jobbigt det är att inte ha någon elektrisitet, när den stängdes av den mellan 9 och 14. För det första kunde jag inte rosta mina mackor till frukost jag menar bara där har vi ju ett stort problem, sen ska vi inte tala om hur jobbigt det var att duscha haha. Ja jag vet att det finns folk i världen som inte har någon el alls och att det jag har att komma med bara är små problem, men är man som jag van att ha el så blir det jobbigt att klara sig utan.

Jaha ja, nu när vi ändå är inne på det där med att klaga så kan jag ju tala om att min mage och rygg håller på att ta kål på mig just nu och att jag har lite lätt huvudvärk.. men men sånt är livet, nu ska jag krypa ner i sängen och se film.


Puss på er

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards