MakeMeUp

Alla inlägg den 19 april 2011

Av MakeMeUp - 19 april 2011 23:00

Nu trodde ni kanske att jag inte skulle blogga idag, men tänk så fel ni hade ;)


Har sovit nästan hela dagen och har haft sjukt märkliga feberdrömmar. Kommer bara ihåg en del av en av dem och tur är kanske det, för i den drömmen höll någon på att dränka mig och när jag försökte ropa på hjälp så hade jag ingen röst, kan fortfarande känna paniken när jag tänker på det..

Så ja det var min härliga dag det. 


Har tänkt att försöka ta mig till skolan imorgon men som det känns nu så vet jag inte om jag kommer att lyckas med det. Känner mig inte helt 100 om man säger så. Vart lite piggare efter att ha duschat men huvudet gör fortfarnde lite ont och febern verkar inte vara helt borta än och med tanke på att jag bara har ätit nu på kvällen så är jag ju inte den piggaste. 

Så ska väl så smått krypa ner i sängen igen, nu när jag har varit uppe och tittat lite på tv. Vet dock inte hur bra det kommer gå att sova när det är varmt som en jäkla bakugn haha. 

Nåja nåja, uppdaterar er imorgon hur vida jag kom iväg till skolan eller inte.

Puss på er <3

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards