MakeMeUp

Alla inlägg under april 2010

Av MakeMeUp - 26 april 2010 23:22

Jaha då ska man försöka få ihop ett litet inlägg då.
Var i Norrland mellan den 21/4 - 25/4 och jag orkar inte skriva massa text så jag lägger in lite bilder istället :)

                                

Tog bra mycket fler bilder än så här men jag vill ju inte tråka ut er ;)

Kisses                                         

Av MakeMeUp - 20 april 2010 14:43

Har hittat en studentklänning äntligen, eller kanske ska säga två klänningar. Men det kan blir så att jag lämnar tillbaka den jag ska ha på kvällen om jag hittar något bättre. Den jag ska ha på dan är jag dock 1000% nöjd med :)
Känns skönt att man har hittat något så man slipper vara ute i sista minuten :)


Imorgon drar jag till Norrland och lämnar av syster, ska bli trevligt att komma iväg lite :) Ska försöka hinna blogga men vi får se hur det går


Tjing så länge
Kisses 

Av MakeMeUp - 17 april 2010 22:02

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så skulle ju jag vara i USA by now, men så vart det ju inte... Är som de flesta kanske hört flygstopp i nästan hela europa. Så vi får se om vi över huvud taget kommer till USA. Ser inte så ut just nu, så det blir nog skola igen på måndag... Suck! Men på onsdag blir det nog en resa till norrland istället, kanske inte lika fancy men dock trevligt :)


Tjing så länge 
Kisses 

Av MakeMeUp - 13 april 2010 13:54

Har tömt typ hela min dator nu... eller gjorde det igår kväll men i alla fall. Tror inte att skrivbordet någonsin varit så tomt! 

  

Ska lämna in den för ominstallation (vilket kan vara bra eftersom att jag har får virus, vet inte hur men så är det i alla fall) och för att få windows 7 på den :) 
Tänkte att det var bäst att passa på då jag ska vara borta och inte kommer att behöva ha skoldatorn tills jag kommer tillbaka. 


Nå väl som min kära syster bruka säga, nu ska jag fortsätta med mitt skolarbete.

Kisses  

Av MakeMeUp - 12 april 2010 10:47

Klockan är 10.48 och jag är hungrig... wtf liksom?! Brukar aldrig vara hungrig (Om man frågar min syster så är jag aldrig hungrig) vid den här tiden när jag har ätit frukost. Men det är väl för att  det har varit påsklov och jag inte har haft riktigt samma tider att äta på haha.
Kan i alla fall inte äta hur mycket jag än skulle vilja för jag är i skolan och i skolan finns det ingen mat *sad face* 
Men slutar 12.10 så jag ska väl inte klaga, plus att det bara är 4 dagar kvar sen är jag of to California för 16 dar utan skola :)


Ha det bra så länge 
Kisses 


Av MakeMeUp - 8 april 2010 15:44

"Regnet det bra öser ner" eller ja kanske inte öser med det regnar i alla fall och jag har inte orkat göra någonting idag.  Men här är några bilder från igår när jag träffade söta Sophie :)
       
Nu ska jag kolla på film för vad ska man annars göra när det regnar?

Kisses 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards