MakeMeUp

Alla inlägg under december 2010

Av MakeMeUp - 29 december 2010 16:53

Har inte orkat/haft tid att blogg på ett tag. Men nu tänkte jag skriva några rader så ni vet att jag lever haha.


Julen var jättebra, skönt att vara hemma hos mamma och pappa, är inte alls sugen på att åka tillbaka till Växjö... men de tänker vi inte på nu! Har blivit massa besök av och hos släktingar vilket alltid är trevligt. 

Fick massa trevliga julklappar och om jag orkar så ska jag fota dom.

Har även köpt mig en ny dator så nu slipper jag kanske jag slipper en dator som hänger sig minst 2 gånger om dan och som gillar att få blåskärm. Blev en acer som ska klara av att ha sims installerat så nu slipper jag få abstinens när jag är nere i Växjö :D


Nu ska jag göra lite annat. Puss på er 

Av MakeMeUp - 16 december 2010 20:32

Har inte mer att säga än att redovisningen idag gick värdelöst men imorgon åker jag hem till Vässan :D


Puss på er

Av MakeMeUp - 15 december 2010 01:33

Att komma hem från skolan innan kl 18 gick ju sådär... va hemma runt 19.30 men nu är slutarbetet inlämnat.


Ska strax krypa ner i sängen för lite skön sömn. Fast tankarna snurrar i huvudet ska de nog gå bra. Är hiskeligt trött måste jag säga.


De får vara allt för nu

Godnatt puss på er.  

Av MakeMeUp - 14 december 2010 16:09

Sitter i skolan nu men idag blir de förhoppninsvis inte till kl 18. Är typ klar med arbetet tror jag, eller jag tycker att jag är de men jag vet samtidigt inte om jag är nöjd. Men men de ska in kl 20 ikväll och jag vet inte hur mycket mer jag orkar göra, känns mest som jag sitter och gäspar här. Gick upp 06,45 i morse vilket är väldigt ovanligt när de gäller mig, men jag hade ju en personlig väckare som skicka sms till mig i morse så då var de lättare att ta sig upp, haha. 


Börjar känna nu hur mycket jag vill åka hem, hem till vänner och familj och hem till julstämningen som av någon konstig anledning trots julpyntande inte har infunits sig hos mig än. Kan helt enkelt konstatera att jul hemma är så mycket bättre.

Nej ska inte tråka ut er med mitt deprimernade ojuliga snack!

Ska gäspa vidare och som smått lämna in arbetet och be till högre makter att allt går vägen för de är ju trots allt Sketch Up och Layout jag har att göra med.


Puss så länge

Av MakeMeUp - 12 december 2010 16:09

Av MakeMeUp - 12 december 2010 15:18

Sorry att jag varit lite M.I.A på sista tiden men är så sjukt mycket att göra i skolan. Har en stor uppgift som ska vara klar på tisdag. Är inte van vid de här tempot känner jag, är ju gammal JB elev, läxor? vad är de liksom haha 

Trots allt unnar jag mig ändå en lugn söndag. Pratar med min älskde syster på msn, saknar henne så fruktansvärt mycket. Vi har inte träffats sen jag flyttade ner hit i slutet av sommaren vilket är sjukt lång tid för att vara oss två. Men nästa måndag då jäklar! Ska hämta henne på Arlanda och sen blir de systrarna sister united :D

Räknar dagarna tills jag ska få åka hem på Fredag, hoppas bara på att SJ för en gång skull sköter sig så jag kan komma hem den tid de är tänkt. 


Nå väl de var allt för nu.
Puss på er sötingar 




Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards