MakeMeUp

Alla inlägg under mars 2011

Av MakeMeUp - 31 mars 2011 21:45

Bara för att jag inte orkar skriva om något så får ni en sån här fin lista igen..
 

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Mjo man ska väl inte klaga 
3. Är du uttråkad? Just nu? Skulle man kunna säga 
4. Är du ledsen? Nä
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej!
8. Är du en cooling? Såklart 
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Yes
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? mhm
2. Har du nånsin blivit sårad? Jo
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Såklart
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Jo klart
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej..
6. Har du haft en hemlig beundrare? Vet inte..
7. Är du kär? Jaa
8. Vill du gifta dig i framtiden? Såklart


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Båda


4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? hmm, Internet 
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romatisk hemmakväll tror jag

8. Pengar eller lycka? Lycka och pengar
9. Dag eller natt? Vill säga dag men är nog en nattmänniska
10. MSN eller mobil? Mobil tror jag


10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja :/
4. Hoppat Bungee Jump? Nepp 
5. Ljugit för någon du tycker om? Mjo :/
6. Ätit en hel tårta? Haha nej
7. Gjort bort dig offentligt? Mja det har jag
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej!!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jo
10. Velat försvinna? mja

Vad såg du på tv sist? Halv 8 hos mig
Vems blogg läste du sist?  http://egoinas.se/
Vad åt du sist? Choklad
Vem pratade du med sist? I telefon var det mamma  och pappa
Vad sa du? ”VA? Ska ni träna 7 på morgonen? Ni är inte kloka. Fy nu vill jag inte prata mer med er haha”
Vem ringde du sist? Pappa
Vem messade du sist? Pontus
Vad läste du sist? Den här frågan?
Vem pussade du sist? Kattson
Vem kramde du sist? Mamms
Vem bjöd du sist på något? Lite illa att jag inte kommer ihåg haha
Vad köpte du sist? Mat

Av MakeMeUp - 31 mars 2011 01:18

Nu när jag precis har skrivit om min syster så passar väl den här bra är från när syster och jag åkte till stan. Så har ni 7 minuter att offra av era liv på totalt nonsens så är det bara att titta ;)

 

Puss på er sötingar <3

Av MakeMeUp - 30 mars 2011 21:30

"Leih mir deine flügel"


Jag har bara ett syskon och det är inte vilket syskon som hels utan min fina storasyster Susanna eller sanna som hon heter för mig. Hon är 3,5 år äldre än mig, även om hon när vi var yngre alltid hävdade att det var 4 år men det har av någon anledning ändrats nu ;)
Enligt mig är hon den bästa syster man kan ha och hon finns alltid där när man behöver prata. Jag saknar henne väldigt mycket nu när vi inte ses så ofta, men det blir ju gärna så när den ena bor i norrland och den andra i småland. 

Söta, rara, bästa syster, vad skulle jag göra utan dig :)


"En storasyster är en tjej som man kan prata med, få stöd av och bli peppad av." 
 

Übersnygga bilder och inte direkt nya, men de var de mest normala jag hittade haha


Puss på er

Av MakeMeUp - 29 mars 2011 23:45

Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen, dåligt av mig!

Men just nu känner jag mig så lycklig <3


Försov mig imorse så där på tal om ingeting. Skulle möta Linn vid 9 och jag vaknade kvart i, så det vart en aning stressigt kan man säga. Men jag hann.. typ haha. Imorgon börjar jag iallafall 14 så då borde jag ju inte göra om samma misstag.. 
 

Nåja, bloggar mer imorgon

Puss på er <3





Av MakeMeUp - 27 mars 2011 20:45

Ja har ju då inte bloggat på ett tag men har som inte blivit av.. så nu tänkte jag i korthet skriva vad som har hänt sen i onsdags.
I torsdags åkte jag då hem till Västerås men det blev ett stopp i Stockholm för fika med en speciell person vilket var väldigt trevligt. Sen vart det vidare mot Västerås och när jag kom hem blev jag totalt överskad när det visade sig att finaste syster var hemma. 

På själva födelsedagen, blev det en mysig fika med syster på stan och på kvällen blev det firande med familjen, med god mat och andra trevligheter. Sen på lördagen kom mormor och morfar och då vart det att moffa tårta som vanligt men inte mig emot haha. Så slutligen idag, då det vart en tur till farmor för mer trevligt fika. Sen har jag bara kört till och från Arlanda för att vinka av fina syster och imorgon är det jag som ger mig av till Växjö igen. Men snart är det påsk och jag längtar redan. 
         
Puss på er sötingar

Av MakeMeUp - 23 mars 2011 22:30

Har fått en fråga om mitt hår..


och snäll som jag är så ska jag tala om det för er ;D
Nu var inte mitt hår det bästa när jag gjorde den här men jag hoppas att det var svar nog :)


Puss på er <3 

Tips · Vlogg
Av MakeMeUp - 23 mars 2011 18:00

"ni kan kalla det västerås, kalla det v-town 021, gurkstan eller pulverstan eller värsterås
vi kallar det hemma"


Ja imorgon åker jag då hem till Västerås för att bland annat fira min födelsedag som är på fredag.
Längtar samtidigt som jag blir smått nervös när jag tänker på imorgon..

Nåja idag har jag städat, packat och pluggat. Inte så roligt men det måste ju göras. Måste dessutom lägga mig "tidigt" ikväll för lektionen imorgon börjar åtta och jag brukar ha problem att ta mig upp när jag börjar nio så det här kan bli spännande haha.


Om någon är intresserad så är texen i början från en låt.. var ett tag sen jag hörde den men den väcker många minnen :)

 

Puss på er mina sötingar <3

Av MakeMeUp - 22 mars 2011 20:58

Vet att jag inte skrev något igår men hade som inget att skriva eftersom att jag bara pluggade så gott som hela dagen och hur kul är det att läsa om egentligen..  

Som rubriken säger så ska jag då tala om vad jag hade på mig idag, eller ja har på mig kanske man ska säga haha. Har bara varit på föreläsning så det vart inte nå fancy.. men jag kunde använda min skinnjacka för första gången i år :D
så ja, så här blev det 

   

och snäll som jag är ska ni få en lista på vart allt är ifrån ;D
Tröja, H&M

Linne, Gina tricot 
Jeans, Levis
Skinnjacka, Only
Halsduk, fått av farmor
Stövlar, SixtySeven


Ja thats about it I guess
Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards