MakeMeUp

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av MakeMeUp - 12 mars 2011 18:14

Då var man klar med all montering och jag känner mig helt hyper och glad av någon anledning.. undrar om det kan vara sprejlimmet haha. Nåväl så här blev det för den som vill veta

    

Nu hoppas jag att läraren blir nöjd..


Hittade så där på tal om ingenting några av örhängerna jag köpte i Usa i
sommras
    

Måste börja använda dem lite oftare för de är ju så söta :D

Så idag fick det bli humlorna(?)
  

Känns som att jag verkligen har fotat allt idag haha.
Men we do like bilder.. right? ;)

Nu när jag ändå håller på så släger jag in den här übersnygga bilden på mig..
(Ja Pontus jag var ironisk nu ;) ) så vet ni hur jag ser ut idag tihi

 

Nej nu får det räcka :)

Puss på er mina sötingar <3 

Av MakeMeUp - 12 mars 2011 15:08

Så många tankar som snurrar i mitt huvud, så mycket jag saknar, så mycket jag vill ha. 


Men nu ska jag sluta vara emo och börja montera mitt arbete istället..

Puss på er <3   


Ovido - Quiz & Flashcards