MakeMeUp

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av MakeMeUp - 9 mars 2011 19:28

Då har jag lagt ner pluggandet för idag och tänkte blogga lite istället, mycket roligare enligt mig ;D

Ska nu fortsätta med listan så jag någongång blir klar med den.. 

Idag ska det handla om min bästa vän som då råkar vara Sophie. Vi har varit vänner sen 1999 då hon flyttade in i huset på andra sidan gatan. Alltså 12 galna år.. jösses, nu känner man sig ju inte alls gammal.. Vi har haft både uppgångar och nergångar så som vilket kompisförhållande som helst, men jag vet att hon alltid kommer att finnas där. Även om hon inte är den bästa när det kommer till att höra av sig så tycker jag om henne iallafall ;)

Jag har verkligen sjukt många minnen med henne, som när vi cyklade till Aroslund, alla fina film och pratkvällar, våra galna promenader och massa mer. Jag saknar verkligen denna fina fröken när jag är här i Växjö, men jag vet att vart vi än befinner oss i världen så kommer våran vännskap bestå :)

Här är några bilder från de 400000 bilder jag har på oss ;)

       


Nu blir det att fixa lite mat

Puss på er <3

Av MakeMeUp - 9 mars 2011 15:40

Det regnar ute.. och jag sitter på min säng omringad av papper, pennor, böcker och tentapluggar.. men har iallafall godis och musik att trösta mig med haha. En låt som har spelats mer än en gång och som har satt sig på min hjärna är denna, fick den av min syster på spotify och jag brukar inte gilla Lars Winnerbäck men den här har som sagt satt sig på hjärnan..


Nu ska jag fortsätta med min roliga pluggande och försöka att inte somna.. 

Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards