MakeMeUp

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av MakeMeUp - 6 mars 2011 23:35

Jaha ska väl fortsätta med listan så jag kommer nån vart..


Dagen började med att jag blev väckt 07.30 sen vart det mysig frukost med mamma och pappa framför en sprakande brasa i öppna spisen och vasaloppet på tv, för ovanlighetensskull såg jag starten har inte hänt på några år haha. Sen vart det att börja packa alla miljoner saker som skulle med mig ner till Växjö och vid halv 11 fick jag skjuts av pappa och hämta hyrbilen. Sen var det bara att packa den, lämna tillbaka Sophies nyckel (har varit fågelvakt i veckan) och vid halv 12 började jag rulla mot Växjö. Många timmar och mil senare var jag framme i Mjölby där det vart lunch och sen for jag vidare.. vid det här laget var det ganska tråkigt att köra helt ensam.. men jag överlevde och nu sitter jag här i mitt kök och pratar på msn med den gulligaste personen jag vet <3 


Snart blir det att krypa ner i den kalla sängen, så man orkar upp imorgon och ha redovisning. 

Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards