MakeMeUp

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av MakeMeUp - 2 mars 2011 18:45

Jaha då ska man försöka toppa inlägget jag skrev igår.. tror inte att det kommer att gå haha. 


Idag var det meningen att jag skulle bygga upp rummet (skoluppgiften jag tjatar om hela tiden) i SketchUp.. gick ju sådär när jag kom fram till att jag inte vet vad skala 1:20 är i verkligheten Nåväl får ta det imorgon istället, inte för att jag tror att det kommer gå nå bättre men endå haha. 


Var ute och körde bil idag (vilket jag alltid saknar när jag är ner i Växjö) och tydligen är det lite halt och då kan ju vissa människor inte köra, så allt tar 3000år extra.. suck..   


Så här ser jag ut idag om någon undrar ;D 

Japp här hoppar vi mellan ämnena haha. 

  


Nej nu har jag annat att göra..

Puss på er <3


Ovido - Quiz & Flashcards