MakeMeUp

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av MakeMeUp - 1 mars 2011 20:44

"Om du var ett hav vore jag en våg
Om du var himmelen skulle jag ha vingar
Om du var ett regn hade jag vart hav och land
Om du var musik vore jag en sång
Om du var vidderna ville jag va´ vinden
Men jag skulle inte va´ nånting om du inte fanns"


Nu är jag hemma i Västerås, eller har varit i några timmar nu men vem orkar vara petig? 

Har av någon anledning sjuk craving efter vispgrädde, så där på tal om ingenting.. men vem är inte intresserad av att veta det. 

Nu när vi ändå är inne på det där med ingenting, så har jag nu kommit fram till vad som ska bli mitt nya signalement...

  

Vad tycks? ;) (Ja bilden är supersnygg och tagen nyss) 
En sak som är klar är att man inte ska sätta Camilla på ett tåg i 5 timmar och tro att hon ska vara normal när hon kliver av haha.


Åh! hittade just bullar och pinnglass i frysen, nu kan jag dö lycklig :D


Nej, nu ska jag sluta innan det här spårar ur fullständigt.

Puss på er <3 

Av MakeMeUp - 1 mars 2011 15:03

Sitter just nu på x2000 påväg till stockholm, sen blir det vidare till Västerås. Bara de att jag bloggar från min telefon visar ju hur uttråkad jag är. Har nu varit på väg sen 12.03 med ett byte av tåg och en twix till lunch (y). Men men om lite mindre än en timme är man framme i Stockholm. För en så länge är tåget i tid, vilket jag aldrig trodde med tanke på att de har varit försenat de senaste gångerna jag åkt. Nå jaa känns som att det här kommer bli ett till überintressant inlägg så ska väl lägga ner innan ni somnar fullständigt ;) Ska försöka blogga när jag är hemma i Västerås men jag lovar inget :p Puss på er sötingar <3

Ovido - Quiz & Flashcards