MakeMeUp

Alla inlägg under oktober 2010

Av MakeMeUp - 28 oktober 2010 21:00

jaha ja det där med att blogga oftare gick ju sådär haha. Men man har som ingen inspiration. 

Imorgon åker jag i alla fall till Västerås ska bli så roligt :D 
Ska träffa söta Sophie också, saknar dig grymt mycket gumman.
   

        

Håll i mig och släpp aldrig taget!


Puss på er  

Av MakeMeUp - 25 oktober 2010 13:30

Sitter just nu i skolan och jobbar med en gruppuppgift. Pimplar cola och hoppas att jag ska bli lite piggare.
Lovade min söta kompis Sophie att jag skulle börja blogga oftare så I will give it a try.

Ikväll blir de nog deg i soffan. Skönt!
På Fredag kl 13 åker jag till Västerås igen och den här gången stannar jag lite mer än en vecka, got to love :D

Skulle ha haft praktik men har inte fått någon. men men får gå runt i butikerna och kolla på skyltingen i alla fall. 

Nå väl de va som allt 
Love  

Av MakeMeUp - 12 oktober 2010 17:37

Mycket att göra i skolan, varit i Västerås ja det finns många anledningar till att jag inte har skrivit. 

Idag är det tisdag vilket betyder desperate housewives och cougar town, trevligt att TV dagarna är tillbaka som de ska :) 


På torsdag åker jag till Västerås igen, är trevligt att komma bort från den här bubblan kallad campus ibland. Stannar till måndag så det blir en dag längre än förra gången. 


Nu ska jag nog laga lite mat :)

För er som vill se så är här en kort visning av min lägenhet :)
 

Vi hörs   


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards