MakeMeUp

Alla inlägg under februari 2010

Av MakeMeUp - 25 februari 2010 21:42

Tänkte att jag skulle slänga ihop en video på de jag har köpt de senaste månaderna, kom dock på att jag glömde att ta med mina nagellack... men så är det ibland

Enjoy any way


 
Fin bild måste jag säga haha

Kisses 

Av MakeMeUp - 19 februari 2010 23:49

Ingen klädbild idag men andra bilder :)
Är med söta Sophie just nu, alltid lika trevligt
  
  
Fyra av samma bild men vad i hela friden är det för blått ljusi bakgrunden??


Nu blir det chill i dill
Puss och kram skumbanan

Av MakeMeUp - 18 februari 2010 09:23

Dagens kläder
Jag börjar ju bli riktigt duktig på det här   

 
Ljusrosa kofta - Gina
Tröja - Zara
Svart linne (som man dock inte ser på bilden) - H&M
Svarta jeans - Cheap Monday
och den vanliga klockan


 
Idag  var det ännu värre ljus och min sminkning vart inte alls bra i det men what ever. Tar kanske en bättre bild i kväll  


Nu måste jag springa ut till bilen
Kisses  

Av MakeMeUp - 17 februari 2010 09:20

Dagens kläder, hinner inte ta mer en en webbcam bild
 
Tröja - Gina

Svart linne - Gina
Kofta - Gina
Gråa jeans - Cheap monday
och den gråa fyrkanten på min tröja är min H&M skylt men den ville inte visa sig på bild

  

Dagens smink också
Dåligt ljus så färgerna blir inte riktigt som dom ska. Är alltså inte såhär blek ifall någon undrar haha
Rosetten i håret är dessutom lila och inte blå


Nu ska jag ut och sopa av bilen och åka till praktiken

Kisses

Mode · Smink · Vardag
Av MakeMeUp - 16 februari 2010 20:04

Ja jag vet dålig uppdatering men jag har varit sjuk en vecka så jag har inte orkat varit vid datorn. 


Hann ta en Dagens outfit bild idag så här kommer den 
(är tagen med min webbcam så det är inte 100% bra kvalitet) 

 
Gul tröja - Bik Bok
Vitt linne - Bik Bok
Väst - Wera Stockholm
Svarta jeans - Cheap monday
Klocka - Mortime Glamour


Thars all for now
Puss på er   

Av MakeMeUp - 4 februari 2010 23:43

Dåligt uppdaterat, inte bra! Nu ska jag lägga mig så det får bli till att skriva någon annan dag. Förhoppningsvis imorgon
Ha det bra så länge  
    

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards