MakeMeUp

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av MakeMeUp - 5 mars 2011 11:26

Då var det lördag då.. Idag blir det lunch hos mormor och morfar och fira att mormor snart fyller år. Ska även försöka göra klart så mycket som möjligt av mitt skolarbete, då jag har inlämmning och redovisning på måndag. Men det är svårt att koncentera sig när tankarna är på något helt annat ställe.. Youre always on my mind <3 skulle man kunna säga. 

Nu ska jag sluta ska sluta innan det blir för cheesy, även om det finns mer jag skulle vilja skriva.. 


Här är en bild på mig bara för att ni ska ha något att titta på, haha


 Puss på er sötingar <3



Av MakeMeUp - 5 mars 2011 00:57

Sitter och kollar på massor med kläder, drömmer mig bort till sommaren.
Till tunna klänningar, marint som alltid lyckas leta sig in i in garderob på sommaren, söta skor, hattar och smycken.. jag vill ha sommar nu!

  

(inte så snyggt kollage men så går det när photoshop inte fungerar)

Blandning med saker från H&M, Gina och skorna är från Skopunkten. 


Puss på er <3




Ovido - Quiz & Flashcards