MakeMeUp

Alla inlägg den 10 april 2011

Av MakeMeUp - 10 april 2011 23:15

It's been a while

I know I shouldn't have kept you waiting
But I'm here now
 

Okej så lång tid har det kanske inte varit men ändå haha. 

Jaha, vad ska man skriva idag då tro? 


Vaknade runt 12.30, gick upp och fixade lite frukost.. ja om man nu kan kalla det för det vid den tiden. Anyhow, satte mig och försökte plugga lite, gick ju sådär kan jag säga. Vill bara att det ska vara tisdag eftermiddag så den jäkla tentan är gjord. 

När jag gett upp att plugga så fick det bli lite sims och då menar jag inte vanliga sims utan sims medeltid (I am not ashamed, although i feel like i should be) haha ett sjukt beroendeframkallande spel vill jag lova.. 


Några saker jag har kommit fram till idag förutom ovanstående är det är dumt att glömma handduken i sovrummet när man går in och duschar, men så typiskt mig att göra det. Det är även dumt att hälla varmvatten på sig själv när man diskar, vilket jag har en tendens att göra så gott som varje gång, så ja även det typiskt mig. 


Nåja enough med mitt nonsens

Puss på er sötingar <3

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards