MakeMeUp

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av MakeMeUp - 2 juni 2011 16:30

Jag har internet på tåget, så jag pratar med underbara syster på msn och snart får jag träffa henne, lycklig Camilla :D
Är alldeles strax i Örebro och då är det typ en timme kvar tills jag är i Västerås :D

Internet är dock inte det bästa men, så det kommer ta 2000 år om jag ska lägga upp bilderna men jag försöka få upp dem ikväll om jag kommer ihåg haha. 


Puss på er <3

Av MakeMeUp - 2 juni 2011 07:49

Hann inte blogga något i igår, var lite att göra i skolan och på kvällen blev det ju utgång som jag nämnde tidigare. Har lite bilder på min kamera från dagen och kanske några suddiga på min mobil från kvällen, men det lär väl dyka upp bilder på FB kan jag tänka mig. Ska iallafall lägga över bilderna från kameran på tåget sen tänkte jag. Är det så att det finns internet (åker första klass, fin som jag är ;) haha) så lägger jag nog upp några här på bloggen och kanske skriver lite mer detaljerat om gårdagen :) 


Nej ska fixa det sista eftersom att det är röd dag och bussarna bara går en gång i timmen. Så måste ta 11.07 bussen fast tåget går 12.12, så får försöka roa mig på stationen ett tag, men bättre de än att missa tåget kan jag tycka. 

Puss på er sötingar <3 

Ovido - Quiz & Flashcards