MakeMeUp

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av MakeMeUp - 3 maj 2010 10:54

  

Underbart vackra skor måste jag säga. Dessa är från H&M och kostar 399:- 
Dock är det för hög klack för mig. 12cm. 
Har att 10cm som min max höjd eftersom att jag trots allt är 174 och jag
vill ju inte skrämma folk med min längd genom att ha för höga klackar. 
Men det är helt klart vill ha begär på dem.


Kisses 

Mode · Tips
Av MakeMeUp - 3 maj 2010 09:47

Härlig morgon idag måste jag säga... Satt på msn och pratade med Sophie alldeles för länge igår (någon som är förvånad? inte jag i alla fall) Pappa kom in och väckte mig vid 7, drog upp rullgardinen, fluffade till mitt täcke och stoppade om mig.. inte så bra måste jag säga för jag somnade om haha men som tur var hade jag ställt 10000 miljarder väckarklockor för jag känner mig själv. Efter många ringningar gick jag upp trött som ett as och frös så jag skakade, fixade frukost lite lätt illamående eftersom att jag gick och la mig hungrig. Efter frukost var det kläder och som tur var hittade jag direkt de jag skulle ha på mig. Sen bar det av mot badrummet för tandborstning och sminkning och det var vid sminkningen som det inte gick så bra igen.. fick inte alls till ögonskuggan och mascaran ska vi inte prata om (typ hej fjortis på mina fransar idag) men men vad ska man göra hade ju inte direkt tid att ta bot allt igen.
Nu sitter jag i skolan som vanligt och vi ska jobba med vårat gruppprojekt men halva gruppen är borta och vi har inte bestämt vad vi ska jobba med, så det går inte så bra för oss skulle jag säga.


Nej nu ska jag inte skriva en halv bok

Ha det bra
Kisses   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards