MakeMeUp

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av MakeMeUp - 19 maj 2011 23:15

Alltså jag vet inte hur mycket jag har ätit de senaste dagarna haha, cravings efter saker har jag haft. Nej jag är inte gravid om nu någon skulle få för sig det haha, skulle i så fall vara bebådelse och det tror jag att bara Jungfru Maria höll sig med.. och jag tror dessutom att vi lämnar det här ämnet nu haha.


Har äntligen Photoshop och dreamweaver på min dator igen, tack bästa pappi för hjälpen :D

Här är en bild på oss för att vi är såå coola eller ja, jag ser ju mest rädd ut men pappa är cool ;)


Bilden är typ ett år gammal så alla vet haha.


Jag har verkligen väldigt mycket intressant att skriva idag. Känns som att hälften av er inte ens kommer orka läsa det här haha.

Men har ni några idéer eller är det något ni vill se mer av?
Vet inte varför jag frågar för det brukar ju inte vara en hord med folk som svarar direkt. Men what ever.. 


Nej nu får det vara slut med mitt dravel för idag.

Puss på er sötingar <3

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards