MakeMeUp

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av MakeMeUp - 10 maj 2011 11:15

Åh vad jag bara älskar att försova mig. Var ju inte alls så att jag satt typ fyra larm på min mobil! måste ha stängt av dem i sömnen eller något för jag vakande av att jag fick sms av Linn som undrade om jag var påväg. Vilket jag följaktligen inte var. Utan jag for upp ur sängen, kastade på mig kläder och sen in i badrummet för tandborstning och lite sminkning, det är tur att jag inte har haft problem med min hy på ett tag så jag kunde jag skippa primer, foundation, puder, rouge och bronser (japp det är vad jag packar på mitt ansikte i vanliga fall haha) och kunde spara in några minuter haha. Så det blev bara lite mascara och kajal. Nu tänker ni kanske men varför skippade du inte det också? För att jag är inte helt bekväm med det, har sen jag började sminka mig i typ 7an inte gått en dag till skolan utan smink, har dock inga probem att gå utan smink i andra sammanhang men till skolan så tar det som emot, haha lite smått weird I know.
Som ni kanske räknade ut så blev det ingen frukost, för tydligen tyckte jag då att det var viktigare att fixa mig haha, thats Camilla logic for you. 

Men det var inte så länge jag behövde vara i skolan så det var lugn, nu är jag hemma och har ätit om någon vill veta.

Kl 13 ska jag tillbaka till skolan för att ha tentagenomgång, känns väldigt motiverande att gå dit.. eller så inte haha. Men men Linn kommer förbi innan så jag lär ju komma i tid iallfall ;P


Har förresten börjat använda min twitter igen, har haft den sen 2008 men det är inte mycket som har blivit skrivet där. Så får se hur länge jag kan få det att hålla den här gången, förra gången var det två dar, så det ser ju ljust ut haha. 

Jag vet att jag inte talade om vad jag heter där, men det får ni fundera ut själva om ni är intresserade ;)


Nej nu har jag skrivit alldeles för mycket om ingenting. Dessutom är det dags för lunch.

Puss på er <3

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards