MakeMeUp

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av MakeMeUp - 11 maj 2011 21:30

Medans vissa tittar på hockey så har jag ett sånt där litet delikat tjejig
I-landsproblem. Vet inte om jag ska ha mitt hår lockigt, plattat eller som det är när jag inte gör någonting med det efter att ha tvättat det, haha 

Vad tycker ni?
Vet vilka några av er som läser min blogg är.. såå nu ser ni till att svara ;) 

      

Det är alltså i ordningen, lockigt, plattat och ingenting.. om nu någon inte fattade det, haha. Dessutom kan vi ju fokusera på håret och inte resten av bilden ;P  


Puss på er <3

Av MakeMeUp - 11 maj 2011 15:36

Skummade lite bloggar och hittade som vanligt en frågelista som jag fasnade för. Eftersom att jag har endel annat jag egenligen borde göra men inte orkar så tänkte jag besvara dessa fina frågor.


Så här är mina svar (frågorna oredigerade)


HAR DU ? ..
Folköl i kylen : Nej.
Något husdjur : Nej :(
Någon favoriträtt: Nja inte direkt.
Puder på dig : Japp.
Några framtidsplaner : Skapa ett imperium stort nog att imponera på mig själv.
Någon sjukdom : Inte vad jag vet iallafall. 
Gymkort : Ja men det har gått ut och min kropp är lika vältrimmad som en svulten etiopier vilse i öknen.
Några kärleksproblem : Nej det tycker jag väl inte att jag har.
En homosexuell kompis : Ja. Typ.
Duschat idag : Yes, så nu doftar jag papaya.
Någon kompis som snarkar : Nej inte vad jag har märkt iallafall
Någon vän som spelar i ett band : Nej.
Några mvg:n : Ja.
Någon som förstår dig : Vilken pretentiös fråga. Självklart, det kryllar av dem.
Tuff kompis som kan försvara dig : Säkerligen.
Något beroende : Ja det har jag men just nu kan jag inte komma på något konkret.  
Fikat idag : Nej. 
Nagellack : Ja, för tillfället fransk manikyr. 
Någon vän som bor i ett annat land : Ja det har jag. 


VEM ? ..
Avskyr du : Kommer inte på någon. Känns ju positivt!
Hånar du : Ingen.
Delar du mest minnen med : Syster skulle jag nog säga.
Längtar du mest efter : Sommarledigt, familjen och min snygging. 
Stör du dig på : Just nu ingenting.
Gosar du med : Min kudde. Patetiskt.
Lagar mat : Jag.
Diskar : Hade ju varit trevligt att kunna skriva diskmaskinen men det är jag som får göra det också. 
Tror att den är någon : De flesta människor.


VILKEN ? ..
Tidning läser du : Veckorevyn och Vouge, väldigt kulturellt och vuxet. 
Buss åker du oftast : 7an
Frisyr har du : Vackert rött hår, frisyren kan ni se på bilden längst ner.
Dag fyller du år : 25:e
Årstid föredrar du : Alla årstider har sin charm, men vintern är för lång.
Stad är du uppväxt i : Västerås.


VAD ? ..
Gör du nu : Svaret är väl egentligen uppenbart.
Gör dig till en bra människa : Att jag är snäll och alltid försöker ställa upp om någon behöver mig.
Gör dig till en dålig människa : Jag är lite lat ibland.
Vill du arbeta med : Inredning.
Är roligast just nu : Mitt hemlighetsmakeri.
Har du på dig nu : Klänning.
Har du för smink idag : Min vanliga bas, barbie rosa läppstift och vit, brun och lila ögonskugga, vilket låter sjukt fult med det är det inte.
Äger du för skor : Converse, ballerinor, pumps, stövlar.. ska jag fortsätta?
Har du för storlek i skor : 40.
Läser du för bok : Coco Chanel The legend and the life. 
Ska du göra nu : Hämta något att dricka och kanske lite glass. 

 

Puss på er sötingar <3


 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards