MakeMeUp

Alla inlägg under september 2011

Av MakeMeUp - 18 september 2011 19:48

Tog äntligen tag i de lilla diskberg som jag har skapat i köket. Det slutade med att jag skar mig på en av mina MATknivar och hade sönder ett glas! Så jag kom fram till att jag inte bör diska, är för farligt helt enkelt. 

Så om någon känner sig sugen på att flytta hit och diska åt mig så vore det awesome! Kan erbjuda fluffiga kuddar, trevligt sällskap och är man riktigt duktig en kladdkaka då och då. Någon som känner sig intresserad? ;) nähä.. well finns ju alltid engångsgrejer också.. 


Puss på er <3

Av MakeMeUp - 18 september 2011 02:15

Njutning är allt jag kan säga!



     


Puss på er sötingar <3

Musik · Tips
Av MakeMeUp - 18 september 2011 01:07

Ska göra ett litet experiment. Kan bli intressant. Säger inte mer än så för då kan det bli förstört ;)

Puss på er <3 

Av MakeMeUp - 17 september 2011 17:40

Hands of bitch, his mine!


Det luktar mat, synd att det inte är från min lägenhet. Nåja idag kör vi på kycklingwook. Inte helt fel.


Idag har jag knappt haft ork till någonting, hade massa planer men inget blir av.. jag är dååålig. Ja ja så är det väl ibland.


Oj nu var det en unge som skrek för full hals.. var lika dant i morse när jag ville sova, ungar som sprang i trappen och skrek. Men så är det väl när man bor i det här området. Och för er som inte vet kanske jag ska tala om att jag inte längre bor på campus i Växjö eller någon annanstans i Växjö heller för den delen, utan i en stor 2a i ett område i Eskilstuna.
Eftersom att jag gillar min lägenhet så får man väl stå ut med barnen. Man kanske skulle fråga om man får vara med någon gång haha ;)
 

Well well.
Puss på er sötingar <3

Av MakeMeUp - 17 september 2011 01:29

Long time no see. 

Hittade den här gamla på min dator. Tänkte att ni kanske gillar ;)
Så fort jag har fått ordning på allt ska jag börja göra fler, men tills dess this is what you get.


     



   

Puss på er <3

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards