MakeMeUp

Alla inlägg den 21 september 2011

Av MakeMeUp - 21 september 2011 21:52

Idag har varit en bra dag, trots att jag hade svårt att somna inatt. Men hade en rolig föreläsning och mycket skratt. Jag älskar dagar då man bara känner sig sjukt lycklig, trots känslorna som man bara skjuter på. Men som jag skrev igår så kör jag ju på min "care less" attityd och låter dem inte get to me and bring me down.


Gjorde lite yoga idag, blev bara 20 min men tyckte att det var tillräckligt eftersom att det var typ ett år sen sist. Kan säga att jag redan känner av det haha, men skönt var det. Att bara få sträcka ut kroppen ordentligt. Tror att jag behövde det. Vet inte riktigt vad det är med mig, men trivs mycket bättre med mitt liv nu än för ett år sedan, vilket även jag själv märker då jag är mycket gladare och mer framåt.


Nej hörni, nu ska jag krypa upp lite mer i soffan och se en serie och bara ha det bra.

Puss på er sötaste <3

Av MakeMeUp - 21 september 2011 00:00

"Reach for the stars
Live for every moment
Dance like no one is watching 
Sing like no one´s listening 
Love like is no tomorrow
Follow your dreams 
Choose with no regret
And smile unconditionally" 


Med de orden I bid you goodnight <3 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards