MakeMeUp

Alla inlägg den 18 september 2010

Av MakeMeUp - 18 september 2010 22:36

Hello bitches! 
Blev en lugn chillkväll ikväll, orkade inte med något annat. Sitter just nu och camar med Sophie http://esmd.devote.se/ på msn. Saknar henne, men ska ju snart åka hem och då ska vi träffas för de har jag bestämt hihi. Har även fått veta att Elin http://elinofcourse.blogg.se/ är hemma från Frankrike den helgen jag kommer hem så då får jag träffa henne också, vi har inte träffats sen typ juni, så det finns lite att prata om :D


Idag har jag i alla fall varit på stan i spöregnet. Var och förtidsröstade, eftersom att jag inte får rösta på valdagen om jag inte går till den vallokal som står på mitt röstkort och den råkar ju ligga i Västerås så det är inte så lätt att ta sig dit.
Sen gick jag lite i affärer och hittade äntligen ett leopardlinne, lyckan är gjord haha. Bild på det kommer, jag lovar :)


Nåväl ska väl vara lite social med Sophie nu.
Puss på er sötingar   

Ovido - Quiz & Flashcards