MakeMeUp

Alla inlägg den 14 september 2010

Av MakeMeUp - 14 september 2010 22:27

Hej sötingar, ledsen att jag har varit lite M.I.A (missning in action) på senaste tiden har varit endel i skolan, var igår på en teckningskurs från 18-21 viket jag kommer att vara varje måndag.. snark 
Har dessutom på varje ledig tid sökt praktikplats till vecka 44. Men de butiker jag har ringt till har alla öppnat nya butiker, så det vill inte ta in praktikanter. Oh well på åhlens sa de i alla fall att jag skulle ringa igen imorgon då butikskommunikatören och chefen är där, så förhoppningsvis går det vägen :)
 
Vad har hänt mer i mitt liv då? 
I helgen var älskade mamma och pappa här och lämnade "lite" grejer och hjälpte mig fixa lite i lägenheten, så nu kan jag så fort jag har tid ge er en rundtur ;) 
vad mer? Just jag bokade igår tågbiljett hem så se upp vässan för 1/10 kommer jag :D Stannar bara till den 4:e men det är ju alltid något. På den tiden ska jag försöka träffa så många som möjligt och innan jag hoppar på tåget tillbaka till mitt andra hem ska jag även försöka hinna svänga förbi min gamla skola :) 

Nåväl nu ska jag moffa i mig några fler chockladbollar och njuta av att inte ha något att göra innan de är dags att krypa i säng :)
Puss på er  

Ovido - Quiz & Flashcards