MakeMeUp

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Bara för att jag inte har något bättre för mig.

Av MakeMeUp - 24 november 2010 00:17

          

SENASTE:
Dryck:
 Vatten
Telefonsamtalet: Mormor och morfar ♥
SMS: Var från Johan som skrev ”Csi är bra ;)”
Sång du lyssnade på: Cryin med Aerosmith  
Gången du grät: Förra helgen när jag var sjuk och ensam  

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger:
 Nej  
Har någon varit otrogen mot dig: Det beror nog på vad man räknar som otrohet.
Varit kär: Oui ♥
Förlorat någon speciell person: Jo =/
Varit deprimerad: Hmm... har inte alla de?
Varit så trött att du somnat sittandes: haha jaa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:
 aa 
Fått ditt hjärta krossat: Mjo 
Skrattat så att du har börjat gråta: Måånga gånger! 
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jo
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej?
Kysst en kompis: I dont kiss and tell ;)

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:
 minde än hälften kanske haha 
Hur många barn vill du ha: Typ två
Har du några husdjur: Nej inte här, men räknar fortfarande mamma och pappas katt som min ;)  
Vill du ändra ditt namn: Förr ville jag det, men nu lägger jag inte så mycket vikt vid det.
Vad gjorde du under din födelsedag: Oj... Det kommer jag inte ihåg men var väl i skolan
Vilken tid vaknade du idag: 06,15 :O Tack Johan för smset! haha   
Någonting som du längtar till: JUL!!
Senaste gången du träffade din pappa: Typ 2 veckor sen =(
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hmm.. att jag skulle vara klar med studierna och ha ett jobb kanske?
Vad gör dig irriterad just nu: Inget
Vad är ditt namn: Camilla
Stjärntecken: Vädur
Grundskola: Skallberget och Gideonsbergsskolan
Gymnasie: John Bauer
Högskola: Linnéuniversitetet 
Hårfärg: Röd
Längd: 174
Vad gillar du gällande dig själv: hmm.. mina ögon och läppar kanske
Piercings: Bara i öronen, 3 stycken.

DIN FÖRSTA:
Husdjur:
 Undulat. 
Förälskelse: Var  nog Viktor
Alkohol du drack: Ska man komma ihåg de? Men de var väl nån cider

HAR DU NÅGONSIN:
Krossat någons hjärta:
 Kanske =O
Har du blivit arresterad: Nej =) Im a good girl.
Dissat någon: haha Ja..
Gillat din killkompis (mer än som vän): Näe


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång:
 NEJ!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja absolut! 
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj och vänner =)
Vad vet inte så många om dig: hmm att jag har en väldigt sprallig och knäpp sida, som inte alla människor får se
Har du snott listan: Ja, men nu hittar jag inte hennes adress =(


Puss på er  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MakeMeUp - 20 juni 2012 00:12

Nu flyttar jag!! Som jag skrev i förra inlägget så funderade jag på att flytta bloggen och nu har jag helt enkelt bestämt mig för att göra det. Känns mycket bättre redan. Kommer ha kvar den här bloggen men den kommer inte att uppdateras. Det här ...

Av MakeMeUp - 17 juni 2012 21:49

Går bra det här med bloggandet känner jag.. Men eftersom att bloggplatsen aldrig kan komma ut med sin bloggapp, så är jag i valet och kvalet om att byta bloggportal. Det lilla krukset med det är dock att namnet jag har här är taget på de som jag ha...

Av MakeMeUp - 20 april 2012 16:18


Long time no see verkligen, I know my bad som vanligt. Men som mamma sa, du har varit med om lite jobbiga saker och så är det också. De som står mig närmast vet vad det handlar om. Nåväl håller på och pluggar nu, vilket går toppen.. not. Vilket ni ka...

Av MakeMeUp - 20 februari 2012 22:13


Har två stycken som jag tror vet mest om mig, även om jag inte berättar allt så vet jag att de finns där när jag behöver prata.    Den ena är min syster. Ja jag ser henne inte bara som min syster utan också som min vän. Vet att hon alltid är ett ...

Av MakeMeUp - 19 februari 2012 13:00


      *Trumvirvel* ;)       Från 2008, inte den snyggaste bilden kanske men måste ha gillat den då.        ...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards