MakeMeUp

Alla inlägg den 20 november 2010

Av MakeMeUp - 20 november 2010 16:38

Idag var de en tur på stan och lite shoppning och eftersom att Sophie ville ha bilder på mina köp så kommer de här :) 

    

De jag köpte var som ni ser, 2 linnen från Gina, nagellacksremover, sminkborttagning, 2 adventljusstakar, julstjärna och en "ljusgardin". Kan knappt vänta till nästa söndag då Adam, Lovisa och Lisa får komma fram ur sina förpackningar haha. Sen köpte jag även en bläckpatron till min skrivare och mat men de tog jag inte kort på för de kändes sådär intressant haha inte för att jag vet att om det här är så mycket intressantare men vad gör man inte för sina läsare ;) 

Var även inne på Makeupstore och frågade efter denna borste   

Men den hade de självkart inte, så hon skrev upp att de skulle ta hem den åt mig så då kommer den förhoppningsvis i slutet av nästa vecka :)


Nå väl de var väl allt för nu :) 
Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards