MakeMeUp

Alla inlägg under juni 2012

Av MakeMeUp - 20 juni 2012 00:12

Nu flyttar jag!!


Som jag skrev i förra inlägget så funderade jag på att flytta bloggen och nu har jag helt enkelt bestämt mig för att göra det. Känns mycket bättre redan.

Kommer ha kvar den här bloggen men den kommer inte att uppdateras. Det här man kommer får läsa alla mina gamla inlägg, då det är typ två år av bloggning och det skulle ta min en halv livstid att flytta ;)


För att komma till min nya blogg är det bara att klicka på bilden nedan :)
 
http://makeupglitter.wordpress.com/

 

 

Av MakeMeUp - 17 juni 2012 21:49

Går bra det här med bloggandet känner jag..

Men eftersom att bloggplatsen aldrig kan komma ut med sin bloggapp, så är jag i valet och kvalet om att byta bloggportal. Det lilla krukset med det är dock att namnet jag har här är taget på de som jag har funderat över. Så antingen får jag stå ut med att vänta (om de nu någonsin kommer ut med sin app) eller helt enkelt komma på ett annat namn, fast jag gillar ju det jag har. Så som sagt mycket funderingar fram och tillbaka. Uppdaterar när jag känner att jag bestämt mig :)


Nu är det iallafall sommar, även om det inte känns som så. Men hoppas på bättre väder snart.


Bra låt detta förresten! 

 Puss på er gullisar <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards