MakeMeUp

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av MakeMeUp - 11 februari 2011 23:23

Äntligen har jag lust och tid att fortsätta med "listan".
Idag ska det alltså handla om mina föräldrar, vilka är de bästa föräldrarna man kan ha. De ställer alltid upp vad det än gäller och jag vet att jag kan lita på dem till 100%


Min söta lilla mamma heter Inger. Med henne kan jag prata om allt mellan himmel och jord och vi är lika på många sätt, bland annat är vi lika känsliga när det gäller avsked att det gärna blir mycket tårar. Min mamma förstår mig på ett sätt som jag inte tror att någon annan göra bara för att vi är lika. Jag älskar dig lilla mamma <3


Min gulliga pappa heter Michael eller kort och gott micke. Pappa är den man kommer till om datorn strular även om han ibland suckar och vill att jag ska prova själv först. Det är även han och jag som åkte iväg för att tvätta eller byta däck på bilen. För bilar är något som båda pappa gillar även om jag kan säga att ingen av som är några bilmeckaniker direkt. Även med pappa kan man prata om allt och få en mannlig syn på saker. Älskar även dig käre far <3


Här är en länk till min kära systers inlägg om våra föräldrar, eftersom att hon är så mycker bättre på att skriva än jag. 

  

Ovido - Quiz & Flashcards