MakeMeUp

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av MakeMeUp - 15 januari 2011 23:15

Nej men om man kanske skulle ta och blogga lite nu såhär sista dagen hemma i älskade Västerås. Har varit sjuk där av att jag har varit lite m.i.a men nu är jag tillbaka med full kraft, redo att blogga varje dag, som att de skulle hända i Camillas värld? nä tror inte de. Kommer behöva sitta och plugga 24/7 när jag är nere i Växjö igen (vilket jag är imorgon) eftersom att jag inte var där i veckan och därför har missat typ 4 föreläsningar och kursen avslutas med en 5 timmar(!) lång salstenta... hurra! de är ju för tusan inredare och butikskommunikatörer vi ska bli inte läkare! dessutom har vi ett grupparbete på 15 sidor att skiva. Men nu ska jag inte skriva mer om de för då blir jag så deppad, haha.

Nu till trevligare saker. Vart en tripp till Örebro idag och träffa sötaste, lika trevligt som alltid. Även om jag känner mig lätt korkad emellanåt :P så är han alltid gullig ;) 

Sitter nu och lyssnar på deep purple eller djuplila, eller vad säger du Sophie ;) haha inte mitt brightest moment kanske.

Nej nu känns de som att jag har dumförklarat mig själv länge nog ;D
så nu får de vara för idag. Ska försöka hinna/komma ihåg att blogga imorgon innan stora plugghetsen sätter igång på måndag, ska då fortsätta med listan som ni kanske kommer ihåg att jag håller på med(?) eftersom att jag har halkat aningen efter med den. 

Nåväl, puss på er 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards