MakeMeUp

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av MakeMeUp - 25 mars 2010 23:16

Då återstår det lite mindre än en timme av min födelsedag, men det har varit en otroligt trevlig dag.
Trevlig fika med Elin och Frida, tack tjejer.  
"Kina" mat med mamma och pappa på thai take away också de väldigt trevligt.
Fick som vanligt blommor av pappa, tack pappi :) 

Sen en del telefonsamtal från släckten och sms från vänner.

Så som jag sa en otroligt trevlig dag! Och imorgon är man ledig vilket gör det hela ännu trevligare.


Ha det bra så länge

Kisses 

Av MakeMeUp - 25 mars 2010 13:26

Nu sitter man här i skolan med Frida, trevligt värre! :D Kanske ska nämna att Elin också är här annars kanske hon blir ledsen ;) 

Har haft mentorsamtal (utvecklingssamtal om ni så vill) vilket som vanligt gick jätte bra. Visade sig att jag har MVG i desktop :D

Som ni ser av titeln på blogginlägget så är det någon som fyller år
och den personen råkar vara jag tihi. Fyller 19 idag :D 
Känner dock ingen skillnad från att jag var 18, men det är väl så det brukar vara.


Aja nu ska jag tvinga Frida att kolla på lite fler klänningar på någon webshop så jag slipper ha tråkigt...

Kisses  

Ovido - Quiz & Flashcards